Perfumy Armani - Giorgio Armani
Perfumy Armani od dziesięcioleci przyciągają swoich fanów z całego świata wyrafinowanym i niepowtarzalnym charakterem. Wykwintny styl, klasa i urok – to cechy, którym marka Giorgio Armani wtóruje od początku swego istnienia.
-
Giorgio Armani Si EDP – recenzja i opinie
Zapach Giorgio Armani Si bardzo szybko podbił serca kobiet (i nie tylko) na całym świecie. Co więcej – nadal króluje na listach perfumeryjnych bestsellerów. Co kryje się za tym sukcesem? Jak pachnie Armani Si? Sprawdź!
Giorgio Armani – historia marki
Prestiżowy włoski dom mody Armani od dziesięcioleci zachwyca nas swoimi produktami. Armani to nie tylko odzież, ale też niezwykle popularne perfumy. Historia marki Armani sięga 1975 roku – właśnie wtedy projektant mody Giorgio Armani razem ze wspólnikiem Sergio Galeottim stworzyli firmę, która niedługo potem stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.
Dzisiaj Armani to ponad 2500 sklepów na całym świecie. Przez kilkadziesiąt lat wypuścił na rynek wiele perfum, które przez lata stały się klasykami zapachów. W 1982 r. powstał pierwszy zapach damski – Armani, a w 1984 r. męski Armani Eau Pour Homme i jest to jeden z najbardziej klasycznych zapachów wśród perfum.
Perfumy Armani – filozofia i najpopularniejsze zapachy
Od samego początku marka Armani wydawała się mieć niesamowitą zdolność do pozostawania na czasie zarówno pod względem stylu, jak i wartości. Kolejne wydania perfum słyną z klasycznych i ponadczasowych zapachów, są także powszechnie lubiane, skierowane do mężczyzn i kobiet na całym świecie, w każdym wieku.
Najpopularniejsze zapachy spod szyldu Giorgio Armani to:
- Armani Aqua di Gio
- Armani Aqua di Gioia
- Armani Code
- Armani Si
- Armani My Way
Świat Giorgio Armaniego jest pełen elegancji, piękna i luksusu. W swoich oszałamiających kreacjach Giorgio Armani skupia się na odkrywaniu kawałka wyjątkowego piękna. Ten cel znajduje również odzwierciedlenie w zapachach marki, które zostały stworzone tak, aby były osobiste i różnorodne, nie zapominając o klasycznej perspektywie. W myśl filozofii Giorgio Armaniego “Mniej znaczy więcej”, a każdy zapach to dzieło sztuki czekające na swojego użytkownika.